Wij maken gebruik van cookies om uw ervaring met onze website te verbeteren! Om je bezoek op onze site beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan ons en onze communicatie naar jou makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten deze webshop volgen en verzamelen. Hiermee passen wij en derden onze website, app, advertenties en communicatie aan jouw interesses aan. Door op ‘Cookies toestaan’ te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie.
Wet kopen op afstand
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een \'afkoelingsperiode\' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product aangemeld worden als retour zonder opgaaf van reden. U heeft na aanmelden van uw retour nog 14 dagen de tijd om de zending te retourneren.
Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden.
Zo moet tijdens deze termijn de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.
Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Speelplezier-online.nl retourneren.
Producten die beschadigd, incompleet of voor langere tijd gebruikt zijn, komen niet voor retour sturen in aanmerking. De kosten en het risico van het retourneerden zijn voor rekening van de klant. Speelplezier-online.nl is verplicht om binnen 14 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn.
*** Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."